ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
Ако доставен от нас артикул е повреден или по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане и посочиш причината за връщането. Непосредствено след постъпването на пратката обратно при нас и същата бъде проверена, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане, вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Какъв е срокът на доставка?
Как мога да проследя поръчката си?
Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчката си правилно?
Какви са разходите за доставка?
Какво означава частична доставка?
С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
Може ли адресът ми за доставка да бъде различен от този за фактуриране?
Тук ще намериш още отговори
Какъв е срокът на доставка?
Как мога да проследя поръчката си?
Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчката си правилно?
Какви са разходите за доставка?
Какво означава частична доставка?
С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
Може ли адресът ми за доставка да бъде различен от този за фактуриране?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Чат с нас
Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.