ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Помощ
Плащания
Какво означава SEPA, IBAN и BIC?SEPA означава Single Euro Payments Area (единна зона за плащания в евро). Това е наименованието на новия единен регламент за разплащанията на национално и европейско ниво. IBAN (InНаучи повечеКак да заплатя чрез Google PayGoogle Pay се предлага като метод на плащане за iOS и Android устройства в нашето приложение и мобилен уеб магазин. Можеш да избереш този метод на плащане на касата. Достъпен е преНаучи повечеКак да заплатя поръчка чрез Apple PayApple Pay се предлага като метод на плащане за iOS устройства в нашето приложение и мобилен уеб магазин. Можеш да изберете този метод на плащане на касата. Достъпен е през Safari иНаучи повечеКакъв е процеса по възстановяване на сума при поръчка, направена с наложен платеж?Ако си избрал/а начин на плащане наложен платеж, трябва да заплатиш пратката при нейната доставка - приемаме както плащания в брой, така и с кредитна карта. Плащането се обработва Научи повечеКъде мога да намеря кода за сигурност (CVV code) на кредитната си карта?Ще намериш трицифрения код за сигурност на гърба на твоята кредитна карта.Научи повечеКак се отразява ДДС?Данъкът върху добавената стойност (ДДС) се отразява в отделна позиция във всяка фактура.Научи повечеКакви методи на плащане се приемат?Можеш да избираш между следните начини на плащане: с карта или наложен платеж при доставка.Научи повечеЗащо плащането с моята кредитна карта беше отхвърлено?Причините за отхвърляне на плащане с карта могат да бъдат различни. Например, грешка при въвеждане, невалидна карта, липсваща проверка или техническа грешка от наша страна. Като аНаучи повечеКога ще бъде дебитирана карта ми?По време на процеса по покупка, закупените от теб артикули се резервират. Картата ще бъде дебитирана с общата сума на закупените артикули едва след тяхното изпращане.Научи повечеКога и как ще получа своята фактура?Ще получиш фактура по имейл веднага след изпращането на твоята поръчка.Научи повечеМога ли да плащам на вноски?За съжаление в момента не предлагаме опцията „Плащане на вноски“.Научи повечеМога ли да направя необлагаема с данък (tax-free) поръчка?За съжаление, не предлагаме необлагаеми с данък поръчки (tax-free orders).Научи повечеМога ли да получа фактура на името на фирмата си?По принцип при ABOUT YOU не съществува възможност за поддържане на профил на бизнес клиент.Научи повечеЩе получа ли потвърждение за получаване на плащането?Ако избраният начин на плащане е с карта, поръчката ще бъде завършена само при успешен процес на плащане. Във връзка с това потвърждението при този начин на плащане се появява диреНаучи повече
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.