Премини към основното съдържание
Помощ

Поръчка

Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?Моля, избери улица, която е най-близо до твоя адрес. Добави твоя квартал и/или номер на блок в полето за допълнителни данни за адрес. Като алтернатива можеш също да избереш офис наНаучи повечеКак да поръчам?Поръчката от ABOUT YOU е изключително лесна: След като поставиш желаните артикули в кошницата за пазаруване, чрез бутон „Към касата“ можеш да направиш своята поръчка. По време на пНаучи повечеКак мога да проследя поръчките си до момента?След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация. Ако си в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата наНаучи повечеПриемат ли се и международни поръчки?В момента доставяме в Австрия, Белгия, България, Хърватия, Кипър, Чехия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Италия, Латвия, Литва, Люксембург, Холандия,Научи повечеКакво се случва след приключване на моята поръчка?След като направиш своята поръчка, ще получиш потвърждение на поръчката по имейл, което в допълнение към избраните от теб артикули съдържа и твоя адрес за фактуриране и доставка, кНаучи повечеКакво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?Не се притеснявай, все още има възможност да поръчаш желания от теб артикул. За съжаление не можем да се ангажираме с точна информация кога и дали даден артикул ще бъде наличен отнНаучи повечеЗащо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?Бихме желали да ти предложим възможно най-добро обслужване. Това включва преди всичко бързата и безпроблемна обработка на твоята поръчка. Твоята дата на раждане ни е необходима, отНаучи повечеТрябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?Да, за да пазаруваш от ABOUT YOU, трябва да имаш клиентски профил. Просто се регистрирай при нас безплатно, като използваш регистрационната форма.Научи повечеМога ли да анулирам поръчката си, ако тя все още не е изпратена?При нас е възможно да анулираш поръчката си, ако тя все още не е била обработена в нашия склад. Складовите операции при нас се осчетоводяват много бързо, поради което дори само слеНаучи повечеМога ли да променя адреса си за доставка за вече потвърдена поръчка?Молим за разбиране, че не е възможна последваща промяна на адреса за доставка при ABOUT YOU. Поръчките се обработват незабавно и затова за съжаление не е възможно съответния адрес Научи повечеМога ли да поръчам и по телефона?За съжаление, все още не е възможно да поръчваш по телефона от ABOUT YOU. Нашият отдел за обслужване на клиенти ще се радва да ти окаже съдействие при въпроси относно изпълнениетоНаучи повечеМога ли да поръчвам и през мобилни устройства?Разбира се, може да направиш поръчка при нас по всяко време чрез своя таблет или смартфон. Не се колебай да посетиш нашия уебсайт през мобилния си уеб браузър и да разгледаш оптимиНаучи повечеИма ли минимална стойност на поръчката?По принцип няма минимална стойност за поръчка при ABOUT YOU, но може да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане – ще те информираме, ако тя не е достигнаНаучи повечеИма ли максимална стойност на поръчка?По принцип няма горна граница за поръчки при ABOUT YOU. Максималната стойност, за която може да бъде направена поръчка, зависи от избрания начин на плащане.Научи повече
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****