Премини към основното съдържание

Как мога да проследя поръчката си?

За да разбереш статуса на доставката на твоята поръчка, провери имейла за потвърждение на изпращането, който си получил/a. За всяка пратка ще изпратим отделно потвърждение за изпращане, съдържащо линк за проследяване на пратката.

По този начин винаги можеш да знаеш къде се намира пратката ти и колко време ще отнеме да пристигне.

Препоръчваме ти да проследиш поръчката си, за да си сигурен/а, че ще бъдеш вкъщи по време на доставката или за да предвидиш достатъчно време за вземане поръчката, преди тя да бъде върната на подателя. Това може да стане чрез линка за проследяване, получен в имейла за потвърждение на изпращане на поръчката. А също и в личния ти профил в раздела "Моите поръчки".

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****