Премини към основното съдържание

Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчката си правилно?

Ако искаш да провериш дали поръчката ти е направена правилно, виж изпратеното от нас имейл потвърждение за нея.

В допълнение можеш да намериш своите поръчки и в клиентския си профил под раздел „Моите поръчки“.

Ако въпреки това имаш въпроси относно поръчката, можеш да се свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти по всяко време на следния имейл [email protected], ще се радваме да ти помогнем.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****