Календар на най-очакваните маратонки
Виж всички нови маратонкиПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Не съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?
Процесът на връщане може да отнеме до 14 дни. Ако продължава малко повече от това, няма причина за притеснение, тъй като сме изключително натоварени през този период. Моля, използвай номера за проследяване (видим във касовата бележка) на Еконт, за да провериш актуалния статус на пратката на техния уебсайт. В случай че, проследяването показва, че тя е достигнала крайната дестинация, това означава, че ние обработваме твоята пратка за връщане в нашия склад. Ако проследяването показва, че пратката е пристигнала преди няколко дни, не се колебай да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Поръчах си нещо за Черния петък, но сега виждам, че продукта е още по-евтин за Кибер понеделника, какво да направя.Мога ли по някакъв начин да се възползвам от намалението за Кибер Понеделника?
Когато отворя линка за проследяване, виждам, че пакета от няколко дена е със статус "подготвен". Кога най-после ще бъде в движение?
Получих грешния продукт/грешния цвят. Как мога да получа отново правилния продукт вкл. намалението за Черния Петък?
По време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?
Не мога да видя промоцията в приложението ми. Какво трябва да направя, за да се възползвам от офертите в кампанията?
Тук ще намериш още отговори
Поръчах си нещо за Черния петък, но сега виждам, че продукта е още по-евтин за Кибер понеделника, какво да направя.Мога ли по някакъв начин да се възползвам от намалението за Кибер Понеделника?
Когато отворя линка за проследяване, виждам, че пакета от няколко дена е със статус "подготвен". Кога най-после ще бъде в движение?
Получих грешния продукт/грешния цвят. Как мога да получа отново правилния продукт вкл. намалението за Черния Петък?
По време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?
Не мога да видя промоцията в приложението ми. Какво трябва да направя, за да се възползвам от офертите в кампанията?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Чат с нас
Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.






















































