Премини към основното съдържание

Не съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?

Процесът на връщане може да отнеме до 14 дни. Ако продължава малко повече от това, няма причина за притеснение, тъй като сме изключително натоварени през този период. Моля, използвай номера за проследяване (видим във касовата бележка) на Еконт, за да провериш актуалния статус на пратката на техния уебсайт. В случай че, проследяването показва, че тя е достигнала крайната дестинация, това означава, че ние обработваме твоята пратка за връщане в нашия склад. Ако проследяването показва, че пратката е пристигнала преди няколко дни, не се колебай да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****