Календар на най-очакваните маратонки
Виж всички нови маратонкиПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Получих грешния продукт/грешния цвят. Как мога да получа отново правилния продукт вкл. намалението за Черния Петък?
Моля, приеми нашите извинения за объркването. Понякога ние правим грешки, особено когато сме натоварени с толкова много поръчки. В такъв случай, просто върни поръчката като използваш документа за връщане и остави малка бележка за служителите в нашия склад. След това може да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти и да получиш ваучер за намаление с който ще може отново да направиш поръчката си.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Поръчах си нещо за Черния петък, но сега виждам, че продукта е още по-евтин за Кибер понеделника, какво да направя.Мога ли по някакъв начин да се възползвам от намалението за Кибер Понеделника?
Когато отворя линка за проследяване, виждам, че пакета от няколко дена е със статус "подготвен". Кога най-после ще бъде в движение?
По време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?
Не съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?
Не мога да видя промоцията в приложението ми. Какво трябва да направя, за да се възползвам от офертите в кампанията?
Тук ще намериш още отговори
Поръчах си нещо за Черния петък, но сега виждам, че продукта е още по-евтин за Кибер понеделника, какво да направя.Мога ли по някакъв начин да се възползвам от намалението за Кибер Понеделника?
Когато отворя линка за проследяване, виждам, че пакета от няколко дена е със статус "подготвен". Кога най-после ще бъде в движение?
По време на кампаниите ще получа ли намаление на всички продукти от магазина?
Не съм получил/а потвърждение за връщане от About You. Как да съм сигурен/а, че поръчката ми е достигнала до вас?
Не мога да видя промоцията в приложението ми. Какво трябва да направя, за да се възползвам от офертите в кампанията?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Чат с нас
Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.






















































