Премини към основното съдържание

Получих грешния продукт/грешния цвят. Как мога да получа отново правилния продукт вкл. намалението за Черния Петък?

Моля, приеми нашите извинения за объркването. Понякога ние правим грешки, особено когато сме натоварени с толкова много поръчки. В такъв случай, просто върни поръчката като използваш документа за връщане и остави малка бележка за служителите в нашия склад. След това може да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти и да получиш ваучер за намаление с който ще може отново да направиш поръчката си.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****