Как да изпратя артикулите за връщане?
Обикновено в пакета има етикет за връщане. Използвай този етикет, за да върнеш артикулите си.
Ако етикетът за връщане не е наличен, може да изтеглиш етикета за връщане в раздел „Моят профил“ при съответната поръчка, да го разпечаташ и да залепиш този етикет на пратката си.
Ако искаш да върнеш няколко артикула, ще трябва да върнеш артикулите в оригиналната им опаковка, ако е възможно. Невъзможно е връщането на няколко артикула от различни поръчки в един пакет.
Ако вече не разполагаш с оригиналната опаковка, може да използваш друга, стига артикулите да са добре защитени. Моля, увери се, че използваш етикета за връщане, който съответства на конкретната поръчка.
Връщането е съвсем лесно:
1. Задължително постави артикула в пакета в неговата оригинална опаковка.
2. Приложи документа за връщане в пакета.
3. Залепи етикета за връщане на артикули върху затворения пакет.
4. След това просто занеси пакета до най-близкия офис на Еконт, използвай Еконтомат или се обади на 0 7001 7300 и поръчай куриер, който да вземе пакета директно от твоя адрес..
Ако документите за връщане бъдат забравени или загубени, или етикетът за върнати артикули не може да се използва повече, можеш да свалиш тези документи от клиентския си профил в ABOUT YOU, да ги разпечаташ и залепиш върху пакета:
1. Влез в клиентския си профил с твоя имейл и парола.
2. Щракни върху иконата на профила в горната лента.
3. Избери "Поръчки".
4. Избери от общия преглед на поръчката, която желаеш да върнеш, и щракни върху „Върни“.
5. Отваря се прозорец. Избери съответния артикул.
6. Щракни върху „Създай документи за връщане“, за да генерираш формуляр за връщане и стикер за върнати артикули, свали и разпечатай.
Ако имаш нужда от съдействие или изтеглянето на етикета за връщане не е достъпно, не се колебай да се свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти.
След проверка на върнатите артикули, стойността по фактурата ще бъде възстановена по използвания от теб начин на плащане.
Ако избраният начин на плащане е „Наложен платеж“, трябва да посочиш данните на своята банкова сметка за връщането на сумата. Може просто да я въведеш в своя клиентски профил.
Увери се, че връщаш артикулите в състоянието, в което са получени. Не се приемат обратно повредени артикули.