Премини към основното съдържание

Твоите върнати продукти все още не се появяват в детайлите на поръчката?

След като предадеш артикулите, които искаш да върнеш на куриера, можеш да видиш статуса на върнатите артикули на страницата с детайли на поръчката си. Моля, имай предвид, че може да отнеме известно време, преди да можем да предоставим информация за статуса връщането.

 

В извънредни случаи обаче може да се окаже, че нямаме достъп до данните за проследяване на твоите върнати артикули, затова няма да можем да предоставим информация за тях. Това може да се стане в следните случай:

- Не си използвал етикета за връщане от пакета, а си използвал самостоятелно генериран етикет от профила ти или етикет, генериран от нашия отдел за обслужване на клиенти.

- За определени артикули имаме няколко доверени партньори, които доставят за нас. Ако пратката ти е изпратена, чрез някои от тези доставчици, ние нямаме достъп до статуса на върнатите от теб артикули.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.