Премини към основното съдържание

Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?

Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като приложиш документа за връщане в пакета и залепиш етикета за връщане върху него. Непосредствено след като артикулът постъпи обратно при нас и бъде проверен, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане. Ако решиш, можеш да поръчаш артикула отново.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.