Премини към основното съдържание

Как мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?

При плащане с наложен платеж е необходимо да добавиш твоя IBAN в клиентския си профил, за да може да възстановим сумата. 

 

1. Влез в профила си на aboutyou.bg

2. Натисни иконата на профила в горната дясна част на страницата (или в долната дясна част на мобилното приложение)

3. Избери секцията "Банкови данни"

4. Ако вече имаш добавени банкови данни, може да ги провериш или редактираш, като натиснеш иконката с моливчето в горния десен ъгъл на изображението с кредитната карта.

5. В случай, че не си добавил/a такива, моля да ни предоставиш следната информация:

 

1. Име 

2. Фамилия

3. IBAN:  международен номер на банкова сметка. В България той започва с "BG" и съдържа последователност от 22 знака – букви и цифри.

След като горепосочените данни бъдат въведени, ще задействаме процедурата по възстановяване на сумата.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.