Премини към основното съдържание
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ

Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?

Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като приложиш документа за връщане в пакета и залепиш етикета за връщане върху него. Непосредствено след като артикулът постъпи обратно при нас и бъде проверен, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане. Ако решиш, можеш да поръчаш артикула отново.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****