Премини към основното съдържание

Как да изпратя артикулите за връщане?

Към всяка пратка, освен товарителницата, ние прилагаме и всички необходими документи за връщане на артикули. За да върнеш даден артикул, можеш да използваш етикета за връщане на артикули и документа за връщане.

 

В редки случаи твоята поръчка може да бъде доставена в няколко пакета. При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време. При връщане на няколко пакета, разбира се, не ти се начисляват допълнителни разходи.

 

Връщането е съвсем лесно:

1. Задължително постави артикула в пакета в неговата оригинална опаковка.

2. Приложи документа за връщане в пакета.

3. Залепи етикета за връщане на артикули върху затворения пакет.

4. След това просто занеси пакета до най-близкия офис на Еконт, използвай Еконтомат или се обади на 0 7001 7300 и поръчай куриер, който да вземе пакета директно от твоя адрес..

 

Ако документите за връщане бъдат забравени или загубени, или етикетът за върнати артикули не може да се използва повече, можеш да свалиш тези документи от клиентския си профил в ABOUT YOU, да ги разпечаташ и залепиш върху пакета:

 

1. Влез в клиентския си профил с твоя имейл и парола.

2. Щракни върху иконата на профила в горната лента.

3. Избери "Поръчки".

4. Избери от общия преглед на поръчката, която желаеш да върнеш, и щракни върху „Върни“.

5. Отваря се прозорец. Избери съответния артикул.

6. Щракни върху „Създай документи за връщане“, за да генерираш формуляр за връщане и стикер за върнати артикули, свали и разпечатай.

 

Ако имаш нужда от съдействие или свалянето не е достъпно, не се колебай да се свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти.

След проверка на върнатите артикули, стойността по фактурата ще бъде възстановена по използвания от теб начин на плащане.

Ако си избрал начин на плащане „Наложен платеж“, трябва да посочиш данните на своята банкова сметка за връщането на сумата. Можеш просто да я въведеш в твоя клиентски профил.

Увери се, че връщаш артикулите в състоянието, в което си ги получил. Не се приемат обратно повредени артикули.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.