Премини към основното съдържание
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ

Как да подам рекламация за артикул?

Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане при посочване на причината за рекламацията. Непосредствено след като артикулите постъпят обратно при нас и бъдат проверени, сумата ще ти бъде възстановена въз основа на посочения от теб начин на плащане или по банков път, ако си платил с наложен платеж. Ако решиш, можеш поръчаш артикула отново.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Чат с нас

Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.

Обади ни се

Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.

00 800 118 4977****