Премини към основното съдържание

Може ли поръчката ми да бъде доставена до офис за куриерски пратки или до автоматична пощенска станция?

За широк набор на артикули е възможно да посочиш офис на Еконт или Еконтомат като адрес на доставка.
Някои отделни артикули обаче са изключени, но ще те ще бъдат ясно показани.

Препоръчваме ти да проследиш поръчката си, за да си сигурен/а, че ще бъдеш вкъщи по време на доставката или за да предвидиш достатъчно време за вземане поръчката, преди тя да бъде върната на подателя. Това може да стане чрез линка за проследяване, получен в имейла за потвърждение на изпращане на поръчката. А също и в личния ти профил в раздела "Моите поръчки".

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.