Премини към основното съдържание
01д
18ч
47м
10с

Празнувай 5 години с нас: До -50% ЕКСТРА само в ПРИЛОЖЕНИЕТО

Какъв е процеса по възстановяване на сума при поръчка, направена с наложен платеж?

Ако си избрал/а начин на плащане наложен платеж, трябва да заплатиш пратката при нейната доставка - приемаме както плащания в брой, така и с кредитна карта. Плащането се обработва от куриера в момента на доставката.

Ако искаш да върнеш продукт, заплатен с наложен платеж, имай предвид, че първо трябва да получим и прегледаме пратката в нашия склад, след което ще възстановим сумата по избраната от теб банкова сметка. Ще ти изпратим потвърждение за получаване на пратката в нашия склад по имейл.

В тази връзка бихме искали да те помолим да въведеш правилната информация за банковата сметка във профила си - в секцията "Банкови данни". Необходим ни е твоят IBAN. 

Освен това можеш да промениш вече въведените банкови данни по всяко време в профила, от секцията "Банкови данни". Имай предвид, че промяната на банковите данни, след като пратката вече е била изпратена за връщане или въвеждането на неправилни банкови данни, може да удължи процеса на възстановяване.

Какво представлява IBAN?

IBAN: е международния номер на банкова сметка. В България той започва с "BG" и съдържа последователност от 22 знака – букви и цифри.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.