ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Как мога да проследя поръчката си?
За да разбереш статуса на доставката на твоята поръчка, провери имейла за потвърждение на изпращането, който си получил/a. За всяка пратка ще изпратим отделно потвърждение за изпращане, съдържащо линк за проследяване на пратката.
По този начин винаги можеш да знаеш къде се намира пратката ти и колко време ще отнеме да пристигне.
Препоръчваме ти да проследиш поръчката си, за да си сигурен/а, че ще бъдеш вкъщи по време на доставката или за да предвидиш достатъчно време за вземане поръчката, преди тя да бъде върната на подателя. Това може да стане чрез линка за проследяване, получен в имейла за потвърждение на изпращане на поръчката. А също и в личния ти профил в раздела "Моите поръчки".
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Какъв е срокът на доставка?
Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчката си правилно?
Какви са разходите за доставка?
Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
Какво означава частична доставка?
С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
Може ли адресът ми за доставка да бъде различен от този за фактуриране?
Тук ще намериш още отговори
Какъв е срокът на доставка?
Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчката си правилно?
Какви са разходите за доставка?
Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
Какво означава частична доставка?
С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
Може ли адресът ми за доставка да бъде различен от този за фактуриране?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.