Календар на най-очакваните маратонки
Виж всички нови маратонкиПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
Как мога да проследя поръчките си до момента?
След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация.
Ако си в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата на профила и след това избереш бутона "Поръчки".
На десктоп версията на нашия уебсайт може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.
В мобилното приложение може да намериш иконата на профила в долния десен ъгъл.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Тук ще намериш още отговори
Не мога да намеря квартала си в полето "Улица". Как да продължа с поръчката си?
Как да поръчам?
Приемат ли се и международни поръчки?
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Защо трябва да посоча датата си на раждане при поръчка?
Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Чат с нас
Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.