Календар на най-очакваните маратонки
Виж всички нови маратонкиПремиум лимитирани колекции
Виж всички премиум колекцииПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Как мога да променя паролата си или как да подновя забравената си парола?
Просто щракни върху „Забравена парола?“ в заглавния ред под „Вход“ на началната страница и въведи имейл адреса, който си въвел в клиентския си профил. Ние директно ще ти изпратим имейл, чрез който можеш да зададеш нова парола. След това можеш да я промениш.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Мога ли сам да редактирам своите данни?
Има ли някакви такси при регистрация в ABOUT YOU?
Как мога да изтрия клиентския си профил?
Как да се регистрирам?
Мога ли да науча повече за моите данни? Как стои въпросът с правото на преносимост на данните?
Как мога да предоставя банковата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?
Ще бъдат ли личните ми данни препродадени на трети страни?
Тук ще намериш още отговори
Мога ли сам да редактирам своите данни?
Има ли някакви такси при регистрация в ABOUT YOU?
Как мога да изтрия клиентския си профил?
Как да се регистрирам?
Мога ли да науча повече за моите данни? Как стои въпросът с правото на преносимост на данните?
Как мога да предоставя банко вата си сметка за възстановяване на сумата, в случай на плащане с наложен платеж?
Ще бъдат ли личните ми данни препродадени на трети страни?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Потърси помощ
Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.