Премини към основното съдържание

Как да постъпя, ако искам да подам рекламация?

Ако доставен от нас артикул е повреден или по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане и посочиш причината за връщането. Непосредствено след като върнатият артикул постъпи обратно при нас и бъде проверен, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане, вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.