Премини към основното съдържание

Защо не получавам бюлетин, въпреки че се абонирах за него?

След като се абонираш за нашия бюлетин, ще получиш имейл за потвърждение с линк за активиране. Абонирането е успешно само ако си щракнал върху този линк.

Ако не получиш имейл за потвърждение, причината за това може да е, че е попаднал в твоята спам папка. В този случай добави [email protected] към твоята адресна книга.

Ако все още не получаваш бюлетина, свържи се с нас и ние ще отстраним проблема.

Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Клиентско обслужване

Имаш ли допълнителни въпроси?

Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.

Потърси помощ

Посети нашия раздел "Помощ", за да получиш бързо отговорите на най-често задаваните въпроси или за да се свържеш с нас
Потърси помощ
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб.:10:00-19:00ч.