ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КРОЙКАТА
Топ марки
Акценти
ПАЗАРУВАЙ СПОРЕД КАТЕГОРИЯ
Акценти
KAY не разбира въпроса ми. Какво мога да направя и мога ли да се обърна към човек, ако KAY не може да ми помогне?
Ако KAY не разбира запитването ти, опитай да преформулираш въпроса си или използвай ключови думи, релевантни за твоя проблем. Ако и това не е решение, KAY ще препрати запитването ти към нашия отдел за обслужване на клиенти и той ще се свърже директно с теб.
Беше ли този отговор полезен?
Твоята обратна връзка е изключително важна за нас. Тя ни помага да подобрим услугите си.
Тук ще намериш още отговори
Защо трябва да вляза в друга система, за да изтегля прикачени файлове от отдела за обслужване на клиенти?
Приложението на ABOUT YOU не е налично в моята държава. Какво да направя?
Как да намеря правилния размер?
Как се включват бисквитките?
Какво е KAY?
С какво може да ми помогне KAY?
Как да дам обратна връзка за KAY?
Тук ще намериш още отговори
Защо трябва да вляза в друга система, за да изтегля прикачени файлове от отдела за обслужване на клиенти?
Приложението на ABOUT YOU не е налично в моята държава. Какво да направя?
Как да намеря правилния размер?
Как се включват бисквитките?
Какво е KAY?
С какво може да ми помогне KAY?
Как да дам обратна връзка за KAY?
Клиентско обслужване
Имаш ли допълнителни въпроси?
Открий отговора само с няколко кликвания или се свържи с нас за допълнителна помощ.
Чат с нас
Получавай 24/7 помощ от нашия чатбот и избегни чакането.
Обади ни се
Безплатно обаждане: пон.-пет: 8:00-20:00ч., съб. и официални празници: 09:00-18:00ч.